نورافکن رادیو گفت‌وگو  بر خیابان آزادی می‌افتد
کد خبر: 4121155
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
همزمان با راهپیمایی 22 بهمن

نورافکن رادیو گفت‌وگو  بر خیابان آزادی می‌افتد

ایستگاه رادیویی گفت‌وگو در روز 22 بهمن در خیابان آزادی نبش کوچه نورافکن مستقرخواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت‌وگو، انقلاب اسلامی ایران در حالی به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود می‌رسد که نگاه‌ها به رویه‌های تفکرات انقلابی در دهه پنجم انقلاب بر اساس بیانیه گام دوم تحولی شده و این تحول باید در کانون‌های مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نهادینه شود. از این منظر خط شروع جریان انقلاب یعنی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ همراه با آموزه‌هایی است که می‌توان آنها را نقشه راه قرار داد. و در این میان رسانه می‌تواند انتقال‌دهنده و بستر خوبی برای بیان این آموزه‌ها باشد.

رادیو گفت‌وگو در روز 22 بهمن با ویژه‌برنامه «ایران سربلند» مهمان شنونده‌های فرهیخته خود خواهد بود. این برنامه که کاری از گروه سیاسی- اجتماعی این شبکه است، در سالروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت زنده و میدانی در مسیر راهپیمایی پخش خواهد شد.

ایران سربلند به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی و گویندگی حمید عبیری، حسین شریفی و مرضیه حاجی پور روی آنتن می‌رود.

ایستگاه موج رادیویی 103.5 امسال در مسیر راهپیمایی ملت شریف ایران واقع در خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی، نبش کوچه نورافکن مستقر می‌شود تا با حضور مهمانان ویژه خود از نزدیک میزبان مخاطبان خود باشد.

در این ویژه‌برنامه علاوه بر حضور مسئولین و افراد اثرگذار در انقلاب مانند؛ محسن رفیق‌دوست از فعالان سیاسی انقلاب، پاسدار و عضو حزب موتلفه اسلامی، حسین کاشانی پور ، جانشین رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی ، دکتر جواد منصوری( اولین فرمانده سپاه پاسداران و رئیس حزب وفاداران انقلاب )، دکتر امیررضا قنبری عضو کمیسیون امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دکتر محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگانی از نسل چهارم و پنجم انقلاب هم حضور دارند تا با نوجوانان و جوانان جامعه صحبت کنند.

این برنامه از بخش‌های متنوعی تشکیل شده و با توجه ویژه بر جهاد تبیین  روایت درست از انقلاب اسلامی به گفتمان سازی خواهد پرداخت، در «ایران سربلند» دستاوردها ، ظرفیت‌هایی که انقلاب اسلامی برای کشور ایجاد کرده و چگونگی رفع چالش‌ها در حوزه‌های مختلف گفتگو خواهد شد و به نقش مردم در تقویت حوزه‌های مختلف پرداخته می‌شود و با حضور نوجوانان اهمیت نسل جوان انقلاب در ادامه این مسیر بررسی خواهد شد.

«ایران سربلند» روز شنبه ساعت 8 صبح آغاز و با پایان مراسم رسمی 22بهمن در ساعت 12 تمام می‌شود.

رادیو گفت‌وگو روی موج fm ردیف 103.5 مگاهرتز شنیده می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵  و شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام‌رسان‌های مجازی با این شبکه رادیویی در ارتباط باشند. همچنین سایت این شبکه به نشانی http://radiogoftogoo.ir/ در دسترس مخاطبان فرهیخته این شبکه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha